Підсумкове засідання методичного дня в ЗОЕНЦ



/Files/images/mr/P5163875.JPG14 травня у конференц-залі ЗОЕНЦ відбулось чергове і підсумкове засідання методичного дня за 2017/2018 навчальний рік. На порядку денному розглянуті наступні питання:

1. Розробка практичного заняття в гуртку „Юні лісівники” на тему: „Дерева, що ростуть вільно та в угрупованнях”

2. Національно-патріотичне виховання дітей та молоді засобами еколого-натуралістичної творчості. Елементи тренінгу.

3. Огляд періодичних видань за квітень 2018 року.

/Files/images/mr/P5163878.JPGПершою виступила Копанчук Дарина Іванівна, керівник гуртків „Юні лісівники” Рахівської філії ЗОЕНЦ з темою доповіді: „Дерева, що ростуть вільно та в угрупованнях”. Дарина Іванівна у своєму виступі розкрила поняття що таке ліс, розповіла про його мешканців, про рослинні угруповування, світлолюбні та тіньовитривалі рослини, а також про значення зеленого друга для людини та живих організмів.

Чітко, лаконічно й інформативно, виходячи з власного досвіду, Дарина Іванівна розповіла й показала використання інтерактивних методів при вивченні згаданої теми. Слід відмітити, що інтерактивне навчання дозволяє розв'язати відразу кілька завдань. Головне - розвиває комунікативні вміння й навички, сприяє встановленню емоційних контактів між учасниками процесу, а також забезпечує виховну функцію, оскільки вчить працювати в команді, а отже дослухатися до думки кожного. І ще - використання інтерактиву знімає нервову напругу, дає змогу змінювати форми діяльності, переключати увагу на вузлові питання.

Серед багатьох інтерактивних методів Дарина Іванівна виділила наступні: метод „Прес”, „Спіймай помилку”, „Мікрофон”, „Карусель”, „Ланцюг асоціацій”, гра „Так чи ні”, „Відгадай: хто я”, „Вірю - не вірю”, „М’яч зі словами”, „Домашнє завдання поштою” тощо.

Вивчаючи тему: „Дерева, що ростуть вільно та в угрупованнях” за допомогою саме інтерактивних методів, можна розкрити особливості розселення рослин у природі, сформувати поняття про рослинні угруповання, їх типи, також вміння працювати в групах, розвивати навички самоаналізу, формувати екологічно цілісну орієнтацію в плані взаємин людини з природним середовищем.

/Files/images/mr/P5163886.JPGДруге питання методичного дня, а саме: „Національно-патріотичне виховання дітей та молоді засобами еколого-натуралістичної творчості. Елементи тренінгу”, розкрила Кремінь Оксана, методист відділу інформаційно-методичної роботи ЗОЕНЦ./Files/images/mr/P5163902.JPG

Розпочала свій виступ Оксана Іванівна коротким відеороликом під назвою: „Моє ім’я Україна”.

Всім присутнім було показано цікаву презентацію, а саме: „Національно-патріотичне виховання дітей та молоді засобами еколого-натуралістичної творчості”.

/Files/images/mr/P5163925.JPGВ своїй доповіді Оксана Іванівна розкрила поняття хто такий патріот, що таке патріотизм, Батьківщина, роз’яснила необхідність любити і берегти природу, тому що, живий світ і людина - діти однієї Матері-Природи, а Природа, як Мати, як Батьківщина, у нас одна - єдина і неповторна. „Збільшувати зелене багатство – означає по-справжньому любити Батьківщину”- відмітила Оксана Іванівна.

Також розповіла про систему заходів виховання юнната-громадянина, патріота своєї країни, які проводяться в Закарпатському обласному еколого-натуралістичному центрі учнівської молоді, зокрема: масово-виховні заходи, бесіди, години спілкування, тренінги, дні пам’яті, конкурси, тематичні екскурсії, вікторини, ігри, тощо. Розроблено ряд методичних рекомендацій щодо патріотичного виховання.

«Участь у кожному із перерахованих заходів - це збереження і примноження природних ресурсів своєї маленької батьківщини є значним еколого-патріотичним вкладом юних вихованців у справу державної ваги», - зазначила Оксана Іванівна.

/Files/images/mr/Рисунок1.jpgПродовжуючи доповідь, зауважила, що важливим чинником формування свідомості підлітків є сім`я, родинне виховання. Це природна і постійно діюча ланка виховання, що обумовлює розвиток людини на всіх стадіях її життя. Також особливу відповідальність за виховання молодого покоління повинні взяти на себе засоби масової інформації. На сьогоднішній день вони відіграють найбільшу роль у формуванні дитячої свідомості. Тому, вони мають нести позитивну інформацію, яка створювала б позитивний настрій, віру в світле майбутнє і впевненість в завтрашньому дні, а також популяризацію української мови, як єдиної державної .

І якщо хоч якесь зернятко моралі проросте в серцях наших учнів – то це буде нашим маленьким внеском у загальнодержавну справу виховання нового покоління українського народу.

Завершила доповідь словами одного з моральних авторитетів нашої нації. Відмітивши, що нам всім, педагогам необхідно іще більше працювати і «не потоком галасливих фраз,- як наголошував Андрій Шептицький,- а тихою і невтомною працею!» Наша позиція педагога - діяльнісна! Не зупиняймо свого руху!

/Files/images/mr/P5163912.JPGЗапросила всіх приєднуватись до великої команди з національно-патріотичного виховання, і твердо сказати, що ми, українці, продовжуємо нести свій прапор, а не хрест дорогою на спільний Еверест!!!

/Files/images/mr/P5163907.JPGПідсумком виступу були елементи тренінгу, тобто вправи на тематику національно-патріотичного виховання, зокрема: „Видадні українці”, „Надзвичайний Ужгород”, „Пригадай прислів’я”, „Патріотичниї кросворд”, „Країна моєї мрії”, „Озеро бажань”./Files/images/mr/P5163916.JPG/Files/images/mr/P5163920.JPG

Завершуючи методичний день, Кремінь Оксана зробила експрес-огляд методичної літератури за квітень 2018 року./Files/images/mr/P5163919.JPG

Оксана Кремінь

методист відділу інформаційно-методичної роботи ЗОЕНЦ

/Files/images/mr/33095515_629220190744598_9096906402701508608_n.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 614