/Files/images/ekologya/21.06ю18 003.jpg Розважаючись, вивчаємо навколишнє природне середовище

”Ідіть у поле, у парк, пийте із джерела думок і ця жива вода зробить ваших вихованців мудрими дослідниками, допитливими, цікавими людьми. Я тисячу разів переконувався: без поетичного, емоційно-естетичного струменя неможливий повноцінний розумовий розвиток дитини” - зауважував В.А.Сухомлинський.

Екологічна освіта і виховання у Закарпатському обласному еколого-натуралістичному центрі учнівської молоді проводиться у гуртках різного профілю протягом навчального року. З метою ознайомлення гуртківців із пам’ятками природи, рослинним та тваринним світом навколишнього середовища, закріплення набутих знань, виховання любові до природи, еколого-натуралістичний центр щорічно організовує та проводить різноманітні профільні наметові табори, екологічні польові практики, експедиції, навчально-пізнавальні екскурсії.

Якщо у роботі еколого-природознавчої експедиції або табору беруть участь юннати екоцентру старшого шкільного віку, то до навчальної практики долучаються діти середнього та молодшого шкільного віку.

Саме польова практика дає можливість закріпити і поліпшити теоретичні знання юннатів, отримані під час занять на гуртках, а школярам набути практичних навичок, отриманих на уроках біології, географії, природознавства.

Літня навчально-польова практика в ЗОЕНЦ проводиться з метою виховання екологічно освіченої особистості, любові до природи, проведення дослідницької роботи, формування екологічної культури у юннатів. Вона організовується і проводиться згідно окремого плану та графіку.

У 2018 році учні шкіл міста Ужгорода та юннати ЗОЕНЦ молодшого та середнього шкільного віку протягом двох тижнів навчались та розважались під керівництвом педагогів-позашкільників. Використовуючи різноманітні методи роботи з дітьми (переважно це ігрові методи, методи лісової педагогіки, тренінгове навчання та майстер-класи), працівники екоцентру надавали дітям елементарні та доступні знання про навколишній природній світ.

В перший день, після ігор-знайомств Самойлова Алла Вячеславівна розповіла дітям історію про острів Кракатау, на якому було виверження вулкану. Після виверження нічого живого на острові не залишилось. Кожен учасник практики мав змогу самостійно створити свій острів і вулкан із картону та солоного тіста, розмалювати його і щодня заселяти рослинами, тваринами і врешті решт, якщо бажають - людьми. Для заселення острова необхідно було вивчити ті природні об'єкти, які учні бажають заселити на свій острів. Саме цим вони і займались протягом 10 днів. Окрім цього, всі ходили на екскурсії до зоологічного музею і ботанічного саду УжНУ, навчились розмальовувати камінці і виготовляти плавзасоби із побутових відходів.

Щодня, після виконання завдання, всі учасники мали час на веселі розваги. Діти із задоволенням катались на качелях у парку, відвідали канатну дорогу і навіть розважались у фонтані на площі Народній, бігаючи босоніж по воді.

Передостанній день видався найбільш важким, тому що всі піднімались на гору Плішка. Для багатьох це був перший такий похід. Висота гори - 693 м н.р.м., довжина маршруту - 17 км, а час походу приблизно 6-7 годин.

Діти та їх батьки залишились задоволені тим часом і тими заняттями, які організували для них педагоги відділу екології та природоохоронної роботи Закарпатського обласного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді. У наступному навчальному році планується проведення такої практики під час весняних, зимових, весняних та літніх канікул.

/Files/images/ekologya/21.06ю18 010.jpg

/Files/images/ekologya/22.06.18 006.jpg

/Files/images/ekologya/21.06ю18 021.jpg



/Files/images/ekologya/21.06ю18 029.jpg
/Files/images/ekologya/22.06.18 011.jpg
/Files/images/ekologya/22.06.18 012.jpg
/Files/images/ekologya/22.06.18 017.jpg
/Files/images/ekologya/DSCN4065.jpg
/Files/images/ekologya/DSCN4049.jpg
/Files/images/ekologya/DSCN4070.jpg
/Files/images/ekologya/DSCN4083.jpg
Завідуюча відділом екології та природоохоронної роботи ЗОЕНЦ Самойлова А.В.
Кiлькiсть переглядiв: 194