Природовідповідальніс/Files/images/ekologya/20180220_102418.jpgть людини

Саме так називався екологічний тренінг, який було проведено із студентами однієї групи Ужгородського коледжу культури і мистецтв. Метою тренінга було залучення учнів до активної природоохоронної діяльності, активізувати екологічне мислення, виховати свідомих громадян нашої країни: природовідповідальних та толерантних до навколишнього природнього світу.

20 лютого учні зібрались для того, щоб почути щось нове, дізнатись більше про навколишній світ, навчитись долати екологічні проблеми рідного краю, так вони написали у своїх сподіваннях на початку заняття. Протягом однієї пари діти за допомогою різних форм і методів ознайомлювались з екологічною ситуацією Закарпаття та України.

Для початку всі познайомились, але просто назвати своє ім’я було не достатньо, необхідно було уявити себе губернатором області і розповісти, що би ти зробив у першу чергу. Екологічні проблеми рідного краю намагались вирішити розділившись на групи. За допомогою методу «мозковий штурм» пропонували різні варіанти та можливості подолання цих проблем. Обговорювали їх, замальовували. Студенти коледжу проявили свої акторські та режисерські здібності коли висвітлювали екологічні проблеми Ужгорода за допомогою новин, ток-шоу та гри КВК.

Не обійшлося і без фізкультхвилинки, і знову в екологічному стилі. Діти присідали, нахилялись, піднімали руки і ноги та підскакували згадуючи ті невеличкі дії, які вони особисто можуть зробити для покращення стану нашого довкілля. Наприклад: закривати воду під час чищення зубів, ходити до магазину з багаторазовою торбою, сортувати сміття, здавати макулатуру та інше. Під час тренінгу відбулись і дискусії на теми натурального хутра та утилізації сміття.

Закінчили заняття поділившись на команди пароплавів, що підпливають до острівка, навколо якого багато борщовика, сміття або плаває велика пляма нафти, що не дозволяє висадитись на берег. Завданням команд було вирішити цю проблему, подолати всі перепони і потрапити на острів. Рішення були цікаві та неординарні. Борщовик покосили та переорали землю, нафтою зайнялась група інженерів на пароплаві, вони придумали спеціальний прилад та зібрали всю нафту, а вже волонтери допомагали постраждалим тваринам. Ну а для сміття, на острові швидко побудували сміттєпереробний завод, до якого і потрапило все сміття. Звісно всі проблеми були уявними і подолали їх також на ватмані за допомогою олівців, але головне, що майбутні режисери, актори, телеведучі навчились долати нехай уявні, але серйозні та глобальні проблеми.

Півтори години пролетіли не помітно. Всі залишились задоволенні. З вчителем біології Черниченко Ольгою Василівною, саме вона запросила попрацювати з її учнями, домовились про подальшу зустріч та співпрацю.

/Files/images/ekologya/20180220_102151.jpg

/Files/images/ekologya/20180220_103637.jpg
Завідуюча відділом екології та природоохоронної роботи Самойлова А.В.
Кiлькiсть переглядiв: 404